4 Şubat 2012 Cumartesi

İLK GÜNCEL (Code Braker 01-02)



   Henüz başlamadan ara vermek zorunda kaldığım şu manga çeviri işine sonunda geri dönmüş bulunuyorum. İlk güncel yazısı falan diye öyle cafcaflı şeyler yazmayacağım. Sadece bu işe neden kalkıştığımı ve bu kadar aranın neden verildiğini kısaca açıklayıp mangaları sunacağım.

  Manga çevirmekteki temel amacım aslında İngilizcemi geliştirmekti. Manga okumayı sevdiğim içinde bu yolla halledeyim dedim. 

   Verdiğim aranın sebebine gelecek olursak aslında sizi ilgilendirmez ama yine de anlatayım. İlk başta bir arkadaşımla beraber bir gurup kurmayı planlıyorduk ancak onunda benimde ne tesadüf ki özel hayatımızdaki bazı aksaklıklar ve daha önemli işlerimiz yüzünden bu arayı vermek zorunda kaldım. Kaldım diyorum çünkü Gosick'i çevirecek olan scanian bu işten vazgeçti  ve Gosick projesi iptal oldu. Ben ise artık düzenli olarak (İnanmayın düzenli dediğime) Code Breaker günceli vereceğim. Hali hazırda çevirdiğim iki bölüm Code Breaker elimde. Birkaç gün o iki bölümle idare edin. 3. bölümü çevirmeye başladım onuda vereceğim pazartesi. Ayrıca belirli bir güncel günü olmayacak elimde manga hazır oldukça vereceğim. Bazen bir bölüm bazen iki bölüm. 

    Çeviri ve editten fazla bir medet ummayın ey dostlar. Mangalar aşağıda. İndirin ve okuyun. Beğenirseniz ekime beğenmezseniz... Neyse haydi bir daha ki güncele görüşürük.

   NOT: Bleach görselini sadece hoşuma gittiği için oraya koydum. Yanlış fikirlere kapılmayın.

                                                                                                                    ghostshoot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder