13 Şubat 2012 Pazartesi

WoW Günceli


 
   Selam az sayıdaki takipçi...
 
   Hayatım genelde kitap-anime ve manga-video oyunu üçlüsünde geçer. Genellikle oyunları çıktıktan çok geç bir süre sonra alırım. Misal; Half life 2'yi daha yeni oynuyorum ve bitirmek üzereyim sanırım. Sanırım dememin sebebi, oyunun oynanma süresinin 22 saati aşması. En son bu sayıyı gördüğümde oha dedim. Eğer benim gibi hala oynamayan uzaylılar varsa tavsiye ederim. İkinci bir geç aldığım oyunsa World of Warcraft. Oyun popülaritesini yitirdi, (Gerçi Mists of Pandaria eklenti paketiyle bir canlanma olabilir) ben daha seriyi yeni tamamlayabildim. Sonun bir güzel Cataclysm oynayabileceğim.  Anlayacağınız finallerden sonraki tatilimin bitmesine yaklaşık 2 hafta kalmışken günümü gün etmeye bakıyorum. Banane lan senden diyebilirsiniz. Haklısınız. Ben de olsam aynısını derdim.

   Her neyse. Mangalara geçecek olursak 2 bölüm Code: Breaker var elimde. Code: Breaker'ı biraz ilerlettikten sonra yeni bir seriye daha başlamayı düşünüyorum. Aklımda birkaç seri var; fakat sizinde istediğiniz bir seri varsa yorum atın ya da e-posta adresine e-mail atın. Birkaç One Shot projem de olacak. Onlar yakında gelir.

Code: Breaker 04
Code: Breaker 05

5 yorum:

  1. gosick i çevirecektiniz ama yalan olmuş bu gosick i çevirecek arkadaşınız sanırım 10-15 yaşlarında biri yapacağı işten kurtulmaya çalışırcasına terkettiğine bakılırsa.....

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım okul-dershane-iş üçlüsünde sıkıştığı için iptal oldu. Ben ise finaller bittiğinden rahatladım ve devam ettim.

    YanıtlaSil
  3. Olabilir sonuçta bunun böyle olacağı belkide daha aylar öncesinden belliydi bence.Bu açıdan çok kızdım iptal olmasına arkadaşım gibi.En azından başlamadan bitmesi iyi olmuş çünkü başlasa bizde güncel bekleyecektik.Bu yüzden üstte yazı yazan arkadaşa katılmıyorum.Ve hep kendini düşünme insanlar senin kadar boş değildir kardeşim.

    YanıtlaSil
  4. Neden kızdığını anlayamadım...

    Biz bu işi ilk güncelde de bahsettiğim gibi sadece dilimizi geliştirmek adına yapacaktık ancak işler umduğumuz gibi gitmemişti. Şimdi ise benim çok boş zamanım var. Gosick'i çevircek scanian'ın ise boş zamanı eskisinden daha az. İkimizde böyle olacağını tahmin edemezdik. Ama oldu. Bende dediğin gibi yarım kalmaması için iptal ettim.

    YanıtlaSil
  5. Aslında kızmıyorum sadece arkadaşın çabuk pes etti ve çok uykuya daldı onu dürtüp uyandırman lazım demeye çalıştım.

    YanıtlaSil