7 Eylül 2013 Cumartesi

Code Breaker Duyurusu!


Öncelikle herkese selamlar az sayıdaki takipçilerim. Biliyorum, şimdi diyorsunuz ki sen hala ne yüzle oradan yazıyorsun diye. Haklısınız. Bir yılı aşkın bir süredir inanılmaz yoğun bir tempoda oyun eleştirmenliği yapıyorum.  Level'da yazdığım oyun incelemeleri ve tanıtımları bir hayli vakit alıyordu gerçekten. Bunun üstüne bir de yeni eleman olarak Aliveingames'de yazmaya başladım. Her ikisinin de sıcak, güzel ortamları var orası ayrı; ama meselemiz tüm bu yoğunluğun arasında iki bölüm manga çevirmeye fırsat bulamamış olmam.Hala yoğun dönemler geçirdiğim şu vakitlerde hiçte aklımda olmamasına rağmen bir çevirmen buldum. Çok iyi oldu, çok da güzel iyi oldu yani bu olay. Edit çeviriye göre daha az vakit alan bir iş olduğu için editi ben yapacağım. Çevirmenim birkaç gündür çeviriye başladı ve çevirdiği tüm bölümleri bana 18 Eylül'de teslim edecek. Benim de editi maksimum 1 haftada tamamlayacağımı düşünecek olursak en çok 2-3 haftaya yeni bölümler gelmeye başlayacaktır. Okumak isteyen buyursun gelsin.

Dipnot: Oyun incelemelerimi, tanıtımlarımı veya ön incelemelerimi okumak isteyen varsa Level satın alabilir ya da buradan Türkiye'deki en büyük MMO haber ve inceleme portalı olan Aliveingames'i ziyaret edebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder