16 Ocak 2013 Çarşamba

Code Breaker 13-14



Herkese merhabalar,
Son zamanlarda anime-manga dünyasına uzak kaldım dersler, ödevler,sınavlar vs... derken.
Uzun zamandır Code Breaker çevirmiyordum. Animesi bile çıkmış yahu. Hemen izledim ve beğenmedim. Zaten manga konusundan farklı ilerlemiş ve 13 bölümde final yapmış.

Bunun yanında City Hunter izledim. Mükemmele yakın bir anime olduğunu not edin. Yakında bir tanıtımını da girmeyi düşünmüyor değilim.
Bleach'in mangasında güncele geldim. Süper olmuş Bleach bence.
One Piece takibini hiç bırakmamıştım oda güzel gidiyor.
Onun dışında birkaç film izledim ve bunların içinden Tyrannosaur'u izleyin derim. Bir klasik olmaktan uzak ama güzel bir yapım.
Oyun oynadım bol bol. Borderlands'in ek paketlerini bitirdim. Borderlands oynamayan varsa oynasın. Aşırı zevkli bişey.
FM 13'ü 100 saatten fazla oynadım bir hafta gibi bir süre içinde. Birkaç eksiği, bugu, animasyon hatası olsa da FM bu sarıyo her türlü adamı.
Steamgifts'te yüzlerce çekilişe katıldım şansıma bi bok çıkmadı.
Mangaya yumulduğunuzun belirtisini görürsem yeni bölüm çevirecem.
Sonraki güncele kadar kendinize iyi davranın.

Code Breaker 13
Code Breaker 14

ghostshoot

8 yorum:

  1. Code breaker icin sonsuz tesekkur ederim. ( eger casusluk filmlerini seversen The bourne izle :) )

    YanıtlaSil
  2. tavsiyen için teşekkürler bakacağım. Okuyan olduğunu gördüğüme sevindim. :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler çalışma için.Eline sağlık. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Çeviri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. kimse takip etmiyo sanıyosan yanılıyosun

    YanıtlaSil
  6. Aylar geçsede buradayım. Bu seri unutulmaz. :)

    YanıtlaSil
  7. Çeviriye devam ediyormusunuz??

    YanıtlaSil
  8. 8 ay olmus yeni bölümleri vereli herhalde çevirmen bırakmıs çevirmeyi.Zaten çeviri ve editi zordur bunun ben okumaktan üşendim :)

    YanıtlaSil