13 Temmuz 2012 Cuma

Güncel mi Varmış?



Uzunca bir sürenin sonunda tekrar güncel vermenin heyecanını yaşıyorum. Ödevlerdi, finallerdi derken zaten temmuzu getirmiştik. İşin içine birazda üşengeçlik girince güncel aylarca kaldı. En sonunda birkaç CB bölümünü çevirdim. Elimde birkaç hazır bölüm daha olsa da şu an yalnızca iki bölüm veriyorum. Keyifli okumalar. Daha hızlı çevirmem için beni övebilir ya da bir şekilde takip ettiğinizi belli edebilirsiniz. Güncelin altına yorum yazarak gaza getirebilirsiniz. Yakında  birkaç anime tanıtımı daha gireceğim. Haydi sağlıcakla kalın...

Code Breaker 09
Code Breaker 10

ghostshoot

4 yorum:

  1. Önceki yorumu yanlışlıkla girdim Birader :D şu yorumu yazacaktım

    Çeviri konusunda ahkam kesemem ama yine de biraz daha özenmelisin. Edit konusunda da yaptıkça kendini geliştireceksin zaten.

    Diğer tüm çeviri gruplarına söylediğimi sana da söyleyeyim. Elindeki projeyi bitirmeden ya da belirli bir yere getirmeden yeni seri alma. Eğer ki dallanıp budaklanmadan ilerlersen kalıcı olursun. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. çevirilerin için tesekkurler eline saglık

    YanıtlaSil
  3. Vayyy oZzlil ; )
    Birilerinin çıkıpta çevirmesini bekledigim serilerden birisi idi CB. Çevirdigin için teşekkürlerrrr... İnş. Devamını getirirsin...

    YanıtlaSil
  4. Devamı gelecek. Yavaşta olsa gelecek.

    YanıtlaSil